24 lipnja 2024

jutarnja kavica bez kafice

ima onaj vic
kaže Purger, 
kavica je bila TAK SLABA
da je TEK izašla iz šalice

ja bogme zapalio univerzum od rana jutra
rana je pesnički, misli se od ranog jutra
svakog jutra nešto naučite na ovom blogu

i cepnuo do veštačkog jezera, pa nazad
mauntinbajkom
gumu nisam krpio, stavio neku staru sa flekicom (zakrpom) iz lidla
jedino lanac nisam podmazao
izišlo mi jedva plus30 kilometara, ali sadržajnih

spao mi lanac nazad, dvaput
tek nakon pet godina na ovom Bajku,
skontam da mi nije ograničen zadnji menjač
nego mi upao lanac uz zadnju viljušku
i tak...

čujem lolu koja depilira nekog, kaže ajte lepo raširite guzu
pa ti bloguj mirno, nakon svih tih distrakcija
niko ne razume ovaj moj mučenički život
dabogda čuo a ne video
nedo bog nikom, ni buda ni allah

Nema komentara:

Objavi komentar