12 lipnja 2024

tržni centar

dan odmora nakon one vožnje na umornim nogama sam upotrebio na završavanje poslića po gradu, počev od naručivanja nove mašine za veš i bojlera
boil = kuvati, dakle bojler je kuhač, ključko, vrenjač

posle toga juriš do lidla da iskoristim popust od 500 dinara sredom, no morao sam da napravim račun od 5000 i onda sam kružio i trpao gluposti u kolica sve dok nisam nakupio dovoljno
i dođem na kasu i ispadne mi 4990, bukvalno da sam gađao ne bih uspeo iz 50 puta da pogodim
na brzaka ubacim bilo šta što mi je bilo nadohvat ruke, malo pakovanje baterija za daljinski, nakon toga mi je bio račun 4750.-

dođem kući i skontam da mi uopšte ne trebaju takve baterije i da sam trebao da ubacim žvake ali ajd, ko radi taj i greši, a greše i oni drugi

popodne u pauzi posla otišao u kišni obilazak tržnog centra u izgradnji, i procenu da li će se i tuda moći trčati kao na stadionu
već imamo jedan tržni centar na 300m od kuće, i oko njega savršen krug od 500m za trčanje, posebno kada je sneg pa je svuda led i bljuzga samo je tuda uvek očišćeno, e pa nadam se da će i oko ovog novog koji mi je na 150m biti neki slični kružić

tako ću imati na raspolaganju Istočni Tržni i Južni Kružni, na druge strane sveta su ulice i zgrade tako da će se izbor zadržati na ta dva

Nema komentara:

Objavi komentar