26 lipnja 2024

do lidla ali bez trčanja

prvo sam hteo da odem negde dalje biciklom obzirom da sam se probudio već iza 4, no ustao sam ipak tek oko 5.
čitao neke nenormalne vesti. 
i gledao na satu nešto (taman eto teme za blog)*

tu se setim da ošišam noge onim aparatom za brijanje, pa sam onda nastavio da usisavam po kući dalje od tih pločica, jer sam juče premeštao neke delove kuhinje tj izrotirao ih pa da dokrajčim posao.
tu mi je otišlo još pola sata, pita Lola jer stigao bojler i ja se setim da su juče zvali iz Gigatrona i da sam obećao da ću doći ujutru.
to mi je još 15 minuta ranije, pre posla.

pa ništa, onda ću do Lidla pa ću nešto malo otrčati i posle trčanja dofurati kući bureke sa sirom mesom i krompirom (Lola je luda za krompirom, a ja ga posolim biberom da deluje da mi je ispao u pepeljaru) i one pseće salame na akciji "1+1" (max 10 kom, šmrc) i germanskog butera.

no tu mi ona saopšti da je crkao reflektor na poslu koji je maltene glavni deo opreme tamo, i u popravljaju sam potrošio skoro sat vremena jer je skidanje teško a i popravka je bila čista improvizacija koja je na kraju ispala kao da ju je stručni servis uradio.
no nakon toga mi je ostalo samo vremena da odem do Lidla (bez trčanja) i po bojler, i čak zakasnih na posao!

*A EVO I ŠTA:
da vidimo kako će se skraćivati dan nakon gudognevice tj najdužeg dana u godini:

21.6.    4:56 - 20:27
01.7.    4:59 - 20:28 (!)
11.7.    5:06 - 20:24
21.7.    5:15 - 20:18
31.7.    5:25 - 20:07

dakle za 40 dana, svitaće 29 minuta kasnije, a smrkavaće se 20 minuta ranije.
a za 42 dana, nakon maratona, dolazi drugog avgusta onaj dan zbog kojeg su stari uvek govorili "od svetog ilije sunce sve milije".

ovu gore grešku neću ispravljati, gudognevica, to je kad rasrdiš prase.

Nema komentara:

Objavi komentar