15 lipnja 2024

od mačeta do kučeta

jutros krenemo sa psima u šetnju kad negde sa druge strane ulice se čuje mjau mjau.
malo mače na točku auta.
skontamo da je to ono koje smo pre dva jutra videli tu u susednom bloku pa nam je pobeglo.
koja je to sudbina i splet okolnosti da od celog grada izabere da pobegne baš u našu ulicu pa tačno prekoputa kuće.

nekako smo ga uhvatili i preneli u dvorište, videćemo da li će ostati mada ne vidim razlog da ode dalje da luta i krije se po gradu ako negde oseti sigurnost.
nakon toga sam opet seo na bajk i odjurio 10km i nazad do 6 malih pasa koje sam pronašao pre par dana, odneo im hrane i vode (mada su pored reke) i dojurio nazad na posao.
dakle ništa od trčanja.

čisto sumnjam i da ću popodne trčati kad otopli mada ko ga može znati, samo neki šofer ljut što me FAPom prati.

eh da, dan je počeo tako što smo raspakovali veš mašinu i pustili je u probni rad, to je bilo između 5 i pola 6 jutros, eto jednom i ja da probudim pse a ne uvek oni mene.
bili su bogme začuđeni, moram da primetim.
evo ih laju kao ludi, nadam se da će se mače navići na svu tu galamu.

jutros samo 24km u sedlu, bolje išta nego ništa.

Nema komentara:

Objavi komentar