28 lipnja 2024

vidov dan

čiji dan?
vidov.
ko ti je taj vid?
čulo vida.

veliki praznik, kažu.
guglao ja Dogodilo se na današnji dan.
ispade taj vidovdan još najmanji praznik od svih.
kaže vikipedija rodio se ovaj onaj blać srać...
nema čega nema.

ja mrtav nakon onog trčanja juče po blatu, koje je ostavilo ustisak na moje nogice nesrećne kao ono kad nakon par godina netrčanja, kreneš da trčiš po snegu i ledu
znači cim cim strz protrz, zatrz, kliz prokliz...
neki čudni bolovi u preponama, leđima

rekoh štoe sigurno = sigurno
odmori
sednem na bicikl pony, što ga Milijana gony
odem 6km od grada
vežem ga (ju, biciklu, čuz jor džender) pored neke firme, i otisnem se u avanturu

već posle 100m sam bio sav u blatu
ako je prekjuče bilo gacanje, šljapanje, a juče veslanje, danas je bilo plivanje
znači strašno
upisao sam na stravu nepun kilometar, a dojam je kao da sam ostao dva sata
bumo vidli
sutra
statistike

Nema komentara:

Objavi komentar