16 lipnja 2024

Linde Linde Raja, došo čika Baja

pa pojeo jaja
setih se da sam oko podne nakon kratke šetnje i srednje-kratke vožnje (na tankom slatkom doručku) uzeo da ispržim jaja pa za kajganu ubacih pet komada
rekoh trebaće mi energije za Dužinu
žali bože jaja uludo bačenih

nešto se vukao po kući, kontam da sam umoran iako ne znam tačno od čega
izgleda da me juče onaj bajk iz dva puta umorio više nego što me odmorio, a i ova jutarnja vožnja city bikeom iako je bilo samo sat i po, duvao je vetar pa sam se mrštio više nego što sam zamišljao da je moguće

i šta ću, zašto tući mrtvog konja kako to pesnički rekoše englezi, opet uzmem e-bike i odem malo uzbrdo da uhvatim ladovine
fora je što je to jeftini gradski e-bike za ravne ulice, koji kad je hladno i oblačno vreme još i može da izađe uz uspon od par kilometara pre nego što se ugasi, ali na vrućem sunčanom danu se motor u zadnjem točku vrlo brzo ugreje i ugasi, tako da sam do 400 nadmorske imao 7 pauza od po par minuta da malo dođem(o) sebi

gore iznad nekog kamenoloma nađoh maline pa se počastih a doneo sam i Loli u flašici od LIDLimunade od 0.75l bogme skroz do čepa što bi rekli, a kako je popodne odmicalo uspeo sam čak i malo u planine da zađem na najmanjoj asistenciji, tegleći kamion od dvajspet kila umesto da on tegli mene

nestalo kajzerica rustičnih za doručak, sutra moram u Lidl

Nema komentara:

Objavi komentar