03 lipnja 2024

naknadno popunjavanje praznine

izgleda da će praznina ostati praznina
nemam pojma gde sam bio
ponedeljak treći jun
gledam jedan telefon, gledam drugi
nigde neka fotografija 
(ovo pišem dva dana kasnije, pa stavljam sa izmenjenim datumom)
gledam sms-ove, ništa
gledam viber, ništa

sećam se da smo ujutru otišli do gigatrona da pogledamo veš mašine i da se raspitamo za naručivanje, dostavu, korišćenje popusta i poena
hteo da odem negde biciklom pa odustao zbog kiše
zatim na posao
u pauzi posla sam otišao NEGDE da se provozam, 
pa sad ide ona šema algoritma koja pokazuje nazad na prvi red koji sam napisao
vidim da sam došao na posao na vreme, 
jer sam pogledao spisak i tačno se sećam ko je sedeo u čekaonici kada sam progurao biciklu
dakle praznina
bio sam NEGDE sat i po

Nema komentara:

Objavi komentar