18 lipnja 2024

tako to biva kad se previše sniva

klasično standardni putevi razmišljanja i pogrešnog planiranja, na zapadu ništa novo
jadna ti je zemlja kojoj smo mi zapad, šta mu to dođe, rumunija
bogme svi su ispred nas, i istok i zapad, definitivno nikome nismo zapad
a nama je bosna, jebo zapad koji bosnu nema
svi u zapad jedan je Hase

nešto mnogo duva ovaj laptop a samo je +27, moram mu uzeti ono postolje za hlađenje ili doneti neki ventilatorčić da nam kvari šiške

elem zaključim ja da ću na neku vožnju
eventualno kratka šetnja sa psima
utom kaže lola da moramo na pijacu
rekoh ajd onda pola sata s njima tek je 6 ujutru mir tišina hladovina
kaže nećemo stići
odem na kratko trčanje

bilo mi je fino, prijatno, noge skočne, samo ću pola sata i ispade mi prosek 4'45''
što bi reko radovan treći NISAM OČEKIVO
vratim se kući, pretoplo da se prošetaju psi, vidim prednja guma na bajku opet ispustila, proverim spoljnu nema nikakvih tragova, za svaki slučaj proverim i ventil znate ono pljuneš na prst pa namažeš po ventilu pa vidiš da li se pravi mehur KAD GLE ETO GA
pritisnem nekoliko puta da ispustim vazduh, nešto je verovatno upalo između, naduvam opet gumu do kraja, opet pljunem na prst pa namažem, SVE OK

tu pogledam rokovnik i skontam da počinjemo posao pola sata ranije, i da imam nepun sat za biciklu
(u međuvremenu sam očistio letnju kuhinju i ispraznio usisivač)
i ostane mi tek toliko vremena da odem bajkom da odnesem konzervu hrane štencima koje je neko bacio a mi ih hranimo tu na 10km od kuće, pored reke
brže bih cestovnom biciklom ali na njoj nemam gepek i bisage

bogme sam strepeo za svoj život tojest ono što je od njega preostalo, jer je bilo baš previše saobraćaja, opet me isekla žena sa sporednog puta, lepo me pogledala i dodala gas na par metara od mene, morao sam da kočim da je ne bih udario

to uverenje da su žene pažljivije za volanom ne važi zadnjih godina i biće sve gora situacija, ove mlađe od 30 su totalno prevažne prebitne i uvek imaju prednost, pritom su i drske i bezobrazne, posledica silnih lajkova i kompleksa više vrednosti

Nema komentara:

Objavi komentar