29 lipnja 2024

nekad davno je bio neumoran, danas je neodmoran

naravno da mi svaki dan odmora ispadne ništa manje naporan od dana u kojem sam rešio da se NE odmaram
ujutru otišao pre posla e-bajkom da nahranim onih 5 štenaca, video da imam dovoljno vremena da se ne vraćam magistralom pa po bregićima napravim polukrug, ukupno 29km
posle dva sata na poslu (propala mi leđa i oči, dosta težak tretman bio) zove majstor da pogleda bojler i da proceni mogu li ja to sâm ili moramo dvojica
na kraju je ispalo da nam ni treći ne bi bio viška, jedva smo skinuli stari, a novi se nakon toga maltene sâm okačio.

sve je sa čišćenjem potrajalo od 12-15h, utom je i Lola završila posao pa sam nakon ručka otišao na drugo poluvreme e-bajka da malo proluftiram mozak
da li je od toga što je ta mrcina teška 25kg + bisage u kojima nema čega nema, tek nekako me stalno nakon bicikle nešto zaboli u kolenu, a pošto ne verujem da je meniskus pre će biti da je ACL no proći će i on jednom.
sa tih popodnevnih 21km ispade mi zbroj dana okruglih 50

cele nedelje fantaziram o nekoj turbo mega giga vožnji za vikend no toliko sam smlaćen da čisto sumnjam da ću se nešto silno navozati.
i danas su me ceo dan bolele noge od onog trčanja prekjuče kroz njive i blato, valjda sam toliko puta proklizao da je efekat isti kao nakon prvog zimskog trčanja po snegu ili ledu.

Nema komentara:

Objavi komentar