19 lipnja 2024

napunio sam 1/6 godine

još dva dana proleća, proleteće brzo
kažu da leto dolazi 21.06. negde kasno uveče, zaboravio sam dal beše oko 21 ili 22h
a danas je 19. pa sam napunio dva meseca odnosno 2/12 = 1/6 godine, eto imam godina i šestinu
- koliko imaš godina?
- previše
- koliko previše?
- previše i šestinu
- auuu

jutros sam napokon uspeo ono o čemu stalno pričam
stigao da se provozam
rekoh nakon onog juriša juče, ne moram ništa trčati danas, neka taj tempo "legne" kako valja
na bicikli je ipak neka promaja, da tako kažem
nakon skoro sat vožnje ka bregama, već je bilo +27, a pričamo o temperaturi u hladovini šume, na 400m nadmorske
na trčanju bih se sav iscedio

i tako nekih dva sata gore dole, malo po razrovanom lošem putu a malo po novim predizbornim asfaltićima, baš šareno društvo
kao da neko menja kanale, deset minuta si u Istri a desetak u Avganistanu, pa jovo nanovo
ako se ukaže vremena da popodne skoknem e-bajkom do onih štenaca 10km nizvodno, prekjuče sam našao samo 5 od 9 i tačno znam koji fale jer je ovih 5 skroz identično, a ona 4 su bila svaki za svoj groš, možda malo na neki pitić fazon pa ih je neko odneo?

ajao, sutra je četvrtak!
moraću u lidl ili u neku kombinaciju šnjim...

Nema komentara:

Objavi komentar