01 lipnja 2024

prvo june

ovo je ono kada mi u nekom od kalendara piše 1. June onda mu to dođe kao prvo june
prvo šestog, tojest prvo šesto valjda, june juneta
i baš sam se prvog juneta zaletijo kao june
tačno znam kako bi išao razgovor

ja:
dobar dan, često pokvarim samom sebi dan pogrešnim nepromišljenim odlukama.
naime planirao sam malo dužu ili jaču vožnju popodne i nešto malo trčanja ujutru, da bi se što bolje iskoristio dan nakon perioda kiše i nestabilnog vremena
no ukazala mi se prilika da ujutru odem na malo duže trčanje (*) koju sam iskoristio, onda sam upao u vremenski škripac pa sam morao da žurim, i na kraju sam se umorio jer mi je trčanje ispalo i duže i jače od idealnog, pa će mi popodnevna vožnja verovatno jako trpeti zbog toga, a trebala je da mi bude glavni događaj u danu

chatGPT:
(nakon što mi je izneo detaljnu analizu i objašnjenje, završava sa savetima i preporukama)
pokušajte da napravite detaljan plan treninga i da ga se pridržavate. jasno ograničite opseg jutarnjeg trčanja i ne odstupajte bitno od svog plana, bilo da je u minutima ili kilometrima. gledajte da pri svakoj prinudnoj promeni plana što manje ugrozite glavni popodnevni trening, odnosno ako je već došlo do okolnosti zbog kojih morate promeniti plan, gledajte da uvek radije skratite nego da produžite prvobitni obim treninga.

eto, čak mi ni AI ne treba, sve bih mogao da znam samo kada bih poželeo da malo nažuljam one klikere u mozgu koji su izgleda još uvek u zimskom snu.
ispalo je 15km od kojih sam odsekao prvih 300m jer mi je gps pokazivao osam minuta po kilometru pa sam morao da "crop activity" da bi mi ukupan prosek sa 5'02'' spao na zasluženih 5'00''/km

(*) juče onaj rođak nije išao autom ni na jednu zgodnu stranu pa smo odgodili vožnju za jutros, i čak sam napravio plan gde da izađem i da nakon trasiranih 12.5km stignem na posao na vreme, no on je krenuo skroz drugim putem (!) pa sam na brzaka smislio plan BE no nisam znao napamet sve u kilometar tako da sam ubrzo shvatio da sam sebi ostavio previše koraka za premalo vremena

Nema komentara:

Objavi komentar