06 lipnja 2024

nije sve u sportu, nešto je i u radu

rad kao sport, tako mi se zvao diplomski kada sam sanjao da studiram Domaćinstvo i Hortikulturu.
piše da mi je spao raspoloživi prostor na hard disku (ssd) u opasnu zonu i ponudio mi laptop da oslobodim 3GB i ja kliknem yes i evo sada imam 1GB slobodan na disku od 99GB i kako je on oslobodio 3GB nije mi baš najjasnije.
nema veze, imam u kući slobodan ssd od 256GB pa ću samo u onom docku da iskopiram jedan na drugi i da zamenim.
mada bih radije uzeo novi laptop ali ni to nisam siguran šta i kako i kojeg.
ovaj je iz 2009. i tera neki Windows 7 koji ne podržava neke nove verzije aplikacija, evo čak ni chrome neće da se ažurira kaže neću pa neću.

onaj rad iz podnaslova se odnosi na raspremanje jedne od soba jer smo nešto tumbali dole kod loline mame koje više nema pa smo oslobađali prostor i poklanjali svakakve sitnice i stvarčice, pa je jedan slobodan orman stigao kod nas na sprat i tu smo slagali opremu za biciklu i trčanje, a još sam raspremao i razna mesta gde je ležala mačka tako da mi je na to otišlo glat sat i po vremena.
na kraju sam samo stigao da se provozam sat vremena e-bajkom, kao i popodne u pauzi posla.

sutra je kao i narednih dana najavljeno stabilno, sunčano vreme sa toplim jutrima, pa se nadam da ću se vratiti u onaj letnji ritam kada sam uspevao da se ujutru provozam čak i malo duže od blic izlaska.

Nema komentara:

Objavi komentar