17 lipnja 2024

koštalo me skupo

ima negde taj stih kaže i sve što je srce htelo koštalo me skupo, e pa sad, nekom skupo nekom nije
nismo svi istih mogućnosti jelte
nego evo o čemu se radi
kao nisam imao previše vremena a biciklom ne mogu daleko da stignem za sat i po pre posla pa rekoh ajd na trčanje
biciklom do lidla, ostavio je vezanu, i u bisagi ostavio suvu majicu da se presvučem

no nakon 8km koliko god bili lagani, otoplilo i užarilo, seo ja na ivičnjak pored onih skulpturica u uglu za vezivanje pasa, znoj lije li lije i ostadoh možda i desetak minuta dok nisam prestao da se pušim kao parna lokomotiva
bar da sam se natrčao i umorio pa ajd ali tralala di si bijo nigdi šta si radija ništa
nema veze
bitno je gibanje, gibaj gibaj što reče dino dvornik

častio sam se neku limunadu od mandarina, ako se tako može reći, kao džip suzuki i sardina od tunjevine, i odmah ispred lidla popio deset gutljaja, poprilično bahato nakon samo osam kilometara

ako popodne stignem nešto malo biciklom neće biti loše, ali je još najbolje da se sačuvam za sutra jer nastupa jako topao period i verovatno ću pokušati da što ranije krećem na vožnje da bih se do 9:30 već vratio kući, zadovoljan onim koliko sam odvezao*
*e TU je kvaka, jer ja nikad nisam zadovoljan, i uvek se trudim da očekujem previše da ni slučajno ne bih dao sebi šansu da uspem u tim očekivanjima

Nema komentara:

Objavi komentar