13 srpnja 2023

13. je najbolji za dan odmora

ako već moraš satima juriti naokolo sa usisivačem poput onog viteza na sinjskoj alci, onda barem neka bude trinaesti.
pa ako će nešto crći neka crkne metla, na primer.
a ne neka tamo bicikla, ili nedajbože Ja.
tako da dan odmora to baš nije ni bio, ali mrzim ono stepenasto propadanje.
znaš ono kada ti neki zamišljeni grafikon aktivnosti izgleda kao stepenice koje silaze s leva na desno.
verovatno bi trebalo sleva, kao što treba zdesna, ali iako mi z desna ne pada na pamet da napišem, ovo s leva mi nekako ima štajaznam unutrašnju logiku.
skraja na kraj.
što bi rekao vuk karadžić, nemoj pisat kao što govoriš ko boga te molim.

popodne sam skoknuo do lidla da kupim par stvarčica i da se pre toga minimalno provozikam u svrhu aktivne iznutarnje masaže nogica, i to bi bilo to, da sam sutra spreman za velika dela.
jer sutra više nije 13. vidi čuda.
naručili smo biciklu.
preko kluba.
MTB koji je na akciji bi preko kluba trebao da izađe taman toliko jeftiniji da za iste pare sa akcijske internet objave dobijem i dve nove gume 29x2.2 kao i rezervne paknove za disk kočnice, takođe za dva točka.
sutra je veliki dan, čekamo brzu poštu.

Nema komentara:

Objavi komentar