11 srpnja 2023

29, 29, 29...

delovalo mi je da sam se pretplatio na prosek od 29 km/h
bukvalno
doslovno
par puta po ravnjikavom valovitom, pa i po krvoločnije uzbrdnom, terenu, želijo sam reći, mila braćo zaređalo 29 pa 29.
rekoh verovatno mi je negde iskočio neki SKOČNI (valjda se zato zove, a ne jer skače u vis i u dalj) prozor, vindou, i da me je pitao DA LI SE SLAŽETE,  i ja stisnuo okej bez čitanja, samo da ga odkantam, i tako me pretplatilo na večni prosek doma mog.
ali pazi sad.
šta je uradilo Salence?
nakon par dana luftiranja, polu odmora, polurazvozavanja, salence popilo duplu kafu, nije dobilo proliv, hvala na pitanju, i otišlo na Tempo.
ne na Tempić, nego na Tempo.
TEMPO!
e sad...
ovaj tempo je sporiji od tempića koje smo vozili pre dvadesetak godina, ali bože moj!
niko ne moš ostati forevr jang.
niko.
baš.
UGL!
to je skraćenica kad ovi što im je važna svaka milisekunda interneta, hoće da kažu uglavnom, postavio ja tu vožnju sa 32.5 prosekom u neku tu lokalnu grupu vozača, i da vidiš čuda, čitav pljusak lajkova.
ono što zabrinjava je da ljude ne zanima ličnost.
oni samo pitaju KOJA JE BICIKLA, pa pitaju KOJI JE GARMIN jer budala slikah i gps bike uređaj koji snima isto što i sat na ruci snima trčanje, samo što pokazuje i kadencu i puls obzirom da stoji na guvernali, pa nema ručni puls.
njih robove samo zanima koliko je ko nešto platio.
eto na šta je spalo prijateljstvo i drugarstvo.
virtuelno.

Nema komentara:

Objavi komentar