09 srpnja 2023

opet prepisivanje sa Strave

moram da odskrolam kroz Stravu (i užas) da bih video gde sam uopšte bio, kuda sam putovao...
...
i sad vidim da ovde postoje dve aktivitiz, to je valjda u ženskom rodu, s tim da imam rupu u poluvremenu.
naime o čemu se radi.
nedeljna vožnja. 
jupiiii, što bi rekli.
otišao po perivoju u daljinu, prošao neki asfalt u planu, a realno hrpa peska i šodera, i spustio se u Taštino rodno selo. 
i tu naiđe, nisam bio ni siguran, gledam da li je on ili samo liči, zbog brkova, dakle naiđe taštin brat od strica.
pa ti sad vidi koje to meni dođe koleno.
lakat.
i čovek oduševljen što sam ga prepoznao, usporio, zastao, međutim on žuri na nekakav sastanak u selu, čak je obuo i neke lakirane cipele.
usput na svakih par minuta prducne, onako diskretno, valjda je jeo kompot od suvih šljiva, ko će ga znati.
kaže uvek neko stane da ga poveze, tih par km nizbrdo u selo, međutim prođe desetak vozila i nikom nije palo na pamet da zastane na njegovo mahanje.
e lepo čovek obučen baš onako kao pravi seoski glasač kad krene na izbore.
i tu sam prekinuo activiti i nakon par kilometara pešačenja i guranja bicikle, nastavih da vozim drugo poluvreme.
33 i po plus 44 i po,  pa nije ni loše.
mada sam imao mnogo obimnije planove obzirom da je vikend.
trt.
mrt.

Nema komentara:

Objavi komentar