21 srpnja 2023

produženi espresso

može li išta biti ekspresno da je je produženo, nemam pojma.
recimo dodaš par vagona na brzi voz, šta ja znam.
mislio sam da ću stići na Veliki Krug jutros ali nisam stigao.
prvo sam mislio da sam umoran i idem presporo ali ne, umesto za 45 minuta stigao sam na prvi prevoj za 47' tako da to nije moglo da utiče na ukupno vreme na treningu, mislim "nešto bitno".

e sad, jeste mi Lola rekla da ne moram da žurim jer će ona opet početi u 9 a ja mogu da dođem i do 10 ali je meni u startu to delovalo nekako nekako ne-etički pa sam istovremeno računao 1) koliko mi treba vremena za ceo krug i 2) koliko mogu da pređem u nekoj skraćenoj varijanti da bih kući stigao do 8h40 tek koliko da pojedemo po dve kriške lubenice pre nego što ona odjuri u radnju a ja pod tuš pa takođe na posao.

na kraju sam promenio plan sa idejom da se spustim sa druge strane prema užicu do jedne česme u serpentini gde prestaje strmiji spust i počinje onaj običan nizvodni put kojim nema smisla dalje se udaljavati, no čak ni do te česme nisam stigao jer sam kilometar iznad sa jednog lepog mesta ugledao maglu dole u kotlini pa sam zastao to da slikam, i kad sam već zastao bilo mi je glupo da nastavljam nizbrdo nego sam zaključio kako mi je eto život sâm odredio tačku okreta.

povratak je bio s vetrom u leđa pa sam stigao i pre trećePlaniranog vremena, a ona prva ideja je svakako morala pasti u vodu.

Nema komentara:

Objavi komentar