06 srpnja 2023

polumaraton mejlova

po ovome što imam 21 nepročitan email znam da nekoliko dana nisam ni palio kompjuter
kad kažem palio ne mislim na spaljivanje kao ovi što odvajaju žicu od gume pa zapale pola deponije, to mi je ostalo od baba koje su me čuvale kao malog i govorile upali šporet upali televizor upali auto
šta radiš, evo palim kompjuter

danas pišem o teoriji
evo o čemu se radi
teoretski sam mogao da napravim krug
imao sam 4 sata fore da napravim krug od 3.5 sata, uletim pod tuš, ubacim nešto u kljun, i utrčim na posao
no od tog teoretski uglavnom ne bude ništa
nisam nijednom ni dočekao rizik bušne gume i kašnjenja od dodatnih 10 minuta
uvek skratim taj teoretski krug za sat vremena, pa se lepo odmorim, sedim na stepeništu i gledam jel mi se prebacilo na garmin i stravu, onda polako pod tuš, pa neka užina, pa evo mini blog, pa blog od juče i prekjuče kada sam od tog TEORETSKOG obavio 90%, jer sam danas 80% i gle odjednom se pojavio manjak manjka vremena

Nema komentara:

Objavi komentar