31 srpnja 2023

malo zidarstva

obzirom da mi se već više nije vozilo na silu toliko dana zaredom, rešio sam da popravim nešto u dvorištu
naime sleganjem zemlje su se rasturile kockice kojima je popločan pristup garaži pa sam rešio da to zakrpim
nigde nije bilo da se kupe iste ovakve jer bi onda bio lakši zadatak, pošto kada odigneš staru na njoj odozdo ostane velika gomila betona koji se teško skida a i mrzelo me je
bogme otišlo je 4-5 kofica maltera, srećom sam našao onaj dodatak za mešanje pa sam ga ubacio u aku bušilicu
vidi se ta je to sve staro ali ne toliko da bih sad menjao ploče u celom dvorištu, koga briga


tu mi je otišlo dva sata fizikalisanja jer je bilo dosta kopanja i lupanja pa mi osim posla više nije bilo ni do čega, popodne samo kratka vožnja tek koliko da u korpi bicikle dopeljam lubenicu i to je sve

Nema komentara:

Objavi komentar