30 srpnja 2023

vađenje kestenja iz vatre

prvo sam jednog dana dobrano omlatio tempo, pa sam sledećeg dana poluumoran pokušao nešto slično i shvatio da ne ide, da bih danas otaljao neku poluDužinu poluIzlet u nekakvom kljok maniru ali sa dobrom voljom

nogama se nije žurilo, glava je imala razne ambicije, pa sam pomirio ta dva tako što ću da spojim dva manja izleta u jedan veći
prvi deo je bio do deonice koja je trebala da bude asfaltirana i prijatno sam se iznenadio kada sam zatekao tih nekoliko kilometara presvučenih i glatkih, gde je bio najrazrovaniji put
sada su udarili čak i dve pune linije uz bankinu, tek koliko da cela cestica izgleda još malo uža

nakon toga drugi najraskopaniji put, par kilometara nizbrdo po asfaltu od kojeg su ostale samo rupe, a pored rupa kamenje i pesak, da bih u podnožju spusta skontao da su na nekoliko mesta presvukli donji deo puta u deonicama od po stotinak metara, što upućuje na to da će donje i gornje popravke morati da se završe asfaltiranjem tog arheološkog nalazišta kamenja u sredini
daj bože

tu sam stigao u varošicu osečina koju zovemo osaka, tamo postoji čak i prodavnica pod tim imenom, pa sam odatle skrenuo na krug koji smo u lokalnom klubu vozili kao najduži i najteži trening, opet putem koji je toliko propao da je nemoguće proći ga trkačkom biciklom sa uskim gumama
ja sam naravno bio na mtb-u i sve to lagano prekotrljao to jest ne baš lagano jer je na mestima pokazivalo 14% no obzirom da sam odmah na početku izašao iz grada puteljkom od 17%, posle toga mi više ništa nije bilo teško

Nema komentara:

Objavi komentar