19 srpnja 2023

frtalj

kao i svakog 19. u mesecu kada obeležavam mini rođendane, tako što ih zaboravim, tako sam i danas skontao (ovaj put ne vreme) da sam napunio frtalj godine, one sledeće, tojest tekuće.
to je bila najvažnija vest.
teži za frtalj.
kao naslov nekog kaubojskog stripa.

opet frka opet jurnjava, s tim da mi se jutros nije posrećilo da se prerano probudim a naravno da neću navijati sat samo zbog treningića.
tako sam krenuo TEK u 6:25 i imao nekih dva i po sata da dođem na posao koji smo opet pomerili na 9, jer prosto ne možemo sve da postignemo od 10-18.
pa sam opet malo zakasnio na poranjeni posao, ili kako to već nazvati.

nisam hteo velikim putem ka novom sadu nego sam nekim okolo alternativnim puteljcima došao do omiljene tačke pa se drugim paralelnim puteljkom i tako sam mic po mic nakupio 997m uspona, hehe, fora. 
mogao sam bačit bajk par puta uvis da dopunim do 1000, ali nije mi se dalo, sunce moje malo.

Nema komentara:

Objavi komentar