29 srpnja 2023

alo alo dobar jutar

tako je počinjala ona francuska serija
rene i kako beše dve konobarice i mišel iz pokreta rezistons
francuski glup kao dupe, gori od ruskog
mada nijedan nije kao mađarski, njemu čak i portugalski dođe fora
meni je jedino talijanski legao onako baš
jutros blic jurnjava tu do varošice na 20km odavde i nazad, nije bilo prometa nešto puno, poneki kamion
juče sam imao situaciju (!) na treningu, zaboravio da napomenem
umalo da me pokupi auto
ja imam pravo prvenstva, on čeka da skrene iz suprotnog pravca, i taman ulazim u raskrsnicu i on kreće direktno na mene tj kroz mene tj morao bih ja kroz njega
u glavi mi već slika otvorenog preloma potkolenice, prodrao sam se iz sveg glasa EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
i utom on stane, taman mi je ostalo pola metra da se provučem i malo izletim s puta u sledećih 10 metara
bože idiota
stoji i čeka i čeka i kad ja naiđem on krene
zaboravio oči kod kuće
danas srećom bez incidenata, 31.8 prosek, onako, noge na pola koplja a nije mi se nešto baš ginulo, rekoh daj šta daš, da se provozam i dovoljno je

Nema komentara:

Objavi komentar