26 srpnja 2023

jutros kiša

malo je grmnulo pa sam uzeo da obrišem prašinu po vrhovima ormara, gore se brzo nakupi
onda sam seo za kompjuter jer mi je došlo obaveštenje da će da mi ugase email nalog koji nisam koristio dve godine
pa odjavi se odavde, prijavi se tamo, napiši mejl "ćao" pa odgovori na isti sa opet ovog naloga
a pošto imam tih naloga desetak, onda sam se morao ulogovati desetak puta, pa svaki put "nisam robot" označi polja sa autobusima i tako u krug

naime na jedan email se prijavljujem na bloger, drugi na stravu, treći na tviter, četvrti na instagram, peti na garmin, šesti mi je za naručivanje robe onlajn, i tako ako bi mi neko i upao u neki od naloga i ukrao lozinku, svakako ne bi mogao da mi napravi štetu na drugim aplikacijama jer ko može znati da mi jedan od mejlova npr. glasi 26385 pa iza toga nekoliko slova, jer je maraton dugačak 26 milja i 385 jardi?

utom sam primetio da mi poslednji back-up excela glasi exc13, to je naime naslov emaila koji sam sebi poslao, i na svakih nekoliko dana (a evo prošlo je 12 jer nisam pazio) u prilogu pošaljem "2023 trening" fajl u excelu, i obrišem prethodni
pa sam ukucao sve ove poslednje vožnje, dodao kilometraže i opise (insert comment u polje) i to poslao u novom mejlu exc26
jer je danas dvajes šesti, jelte
sad u kupovinu jer je kiša stala pa ako bog dadne neka kraća activiti pred posao

Nema komentara:

Objavi komentar