03 srpnja 2023

dosta litijuma!

taman sam pokupovao sve od alata i baterija što mi je trebalo i krenem juče da gledam komplete za video nadzor i cvrc iznenađenja (?) eto jutros šta god otvorim meni izleću oglasi dahua 1080p blać srać divno
idem onda guglat lutke na naduvavanje pa da mi surfovanje bespućima interneta prođe u lepom društvu

nekako sam imao ideju da se lepo odmorim preko vikenda obzirom da je najavljeno nestabilno vreme koje mi svaki pokušaj treninga pretvori u stresnu epizodu
oće kiša neće kiša oće me ubit neki penzić kojem slabo rade brisači ili će me ubit neka cajka koja telefonom snima kako vozi kroz pljusak i usput pregleda storije na instaću
neka hvala
da ne pominjem masne puteve i opasnosti od proklizavanja, posebno pod točkove one plavuše koja skrola instać
ne želim da završim u reels-ima i da postanem žrtva bezdušnih komentara naravno da je biciklist kriv šta je kog vraga tražio napolju po kiši

i tako je došlo to jutro, to jest ovo jutro
i krenem ja prema planu, doduše mislio sam da ću opet od 6 do 8 a ispalo je od pred 7 do pred 9 no ništa ne menja stvar, opet sam stigao na posao a evo čak i na blog
plan je bio da odem teškim pravcem ka šapcu tu do prvog većeg mesta, 30km od kuće, tamo da napravim zaokret i nakon kruga kroz varošicu istim putem nazad
preko tri brda na tam, preko tri brda na vam

znao sam da preko tih 900m uspona ne mogu napraviti 30 prosek ovako rano u sezoni, kažem rano jer ozbiljnije vozim tek par nedelja
27 mi se podrazumevalo, 28 sam priželjkivao, 29 se nisam naročito ni nadao mada sam možda potajno maštao
i ispalo je 28.8
moram reći da sam zadovoljan
da sam produžio na poslednjem zelenom semaforu pravo, umesto da skrenem kući, mogao sam dodati još 2.5km polukrug i gotovo sigurno bih zaokružio prosek na 29.0 obzirom da se tu pored dve trake auta uveliko piči preko 40
ali nekako mi se nije dalo
bio sam zadovoljan i sa ovoliko

Nema komentara:

Objavi komentar