16 srpnja 2023

dužina i nulti servis

nulti servis se kaže kada kupiš biciklu i onda je odneseš u najbliži servis i to ti potpada pod garanciju, i onda ti oni provere sve i nameste da lepo koči šalta i tako dalje, pregledaju da li je sve dotegnuto kako treba

krenem ja prvo da fantaziram o vožnjama od 160km pa se spustim na racionalnijih 120km i na kraju izađe nepuna stotka
ajd važi
daj šta daš
za početak
nisam trčao više od mesec dana, eto i to mi palo na pamet
zašto čovek ne bi trčao na plus šezdeset evo uopšte ne znam

uglavnom prvi deo vožnje je bio istim razrovanim putem uzbrdo kao i pre nekoliko dana, s tim da sam sad vozio ovu biciklu sa 26" točkovima pa su se rupe malo više primećivale
a hteo sam i da popravim rezultat na segmentu
dečko je trkačkom uspeo da se popne nekih 18 prosek, pa je onda jedan na bajku imao skoro 15 pa ja pre neki dan umoran išao malo više od 13, to je segment od 20 kilometara inače :-)

i uspeo sam da se približim ovom drugom na samo par minuta, s tim da sam opet bio nekako poluumoran i sve nešto verujem da je ovaj rezultat nešto što bih trebao da imam u rukavu, kao keca jelte
pa ću neki sledeći put pokušati, ali kada budem imao više vremena, jer tim raskopanim putem je muka spuštati se a svi krugovi kojima sa vrha možeš da se vratiš su "ne zna se koji je brutalniji" tako da moram i to da smislim

vredi pomenuti da sam već na pola segmenta primetio da mi se sedište spušta jer je ona šipka nosač sedišta karbonska i samo klizi koliko god da stegneš onaj šrafić, tojest ne koliko god ga stegneš jer ja ne volim da zapinjem pa sam to onako džentlmenski pritegao da ga ne boli a izgleda da ipak mora pomalo siledžijski jer ako piše 10Nm to je dakle deset kila okačiti na polugu metar dugačku a ja možda toliko stegnem imbusom od 15cm, dakle nedovoljno

pa sam segment završio poprilično čučećki na bicikli, eto i to će jednog dana biti bolje

Nema komentara:

Objavi komentar