02 srpnja 2023

cezarus

tačnije drugi julijus
prvi julijus je julijus a drugi je cezarus, tako se ovaj vikend od prvog i drugog jula može zvati i julijus cezarus
juče je za ispraćaj junijusa trebalo jesti sendvič sa junetinom, tako zovu onu rusku salatu u kojoj je narendano juneće meso u toni majoneza, a danas treba jesti cezar salatu, to je nešto sa krastavcima valjda nemam pojma a mrzi me svakog dana iznova guglati julijusa i cezarusa
a ovaj vikend je tako ispao i junijus cezarus, zbog dve salate

poslednji put sam sebi samom nešto poslao u mesindžeru 23. svibnja, neverovatno
skrolam ne bih li u razgovorima stigao do onih u dva oka (ostali su u četri oka jelte) i bogme solidno se naskrolah
dakle hteo sam nešto da pošaljem sebi A EVO I ŠTA


prvi put sam ugledao četvorku vezanu za maraton, ali ovo nije onih 4'01''/km kada sam istrčao lični nego je 4h01' kao predviđanje za šta sam trenutno sposoban.
da li je moguće da sam se toliko srozao od beogradskog kada sam ga završio 3h40, i to za samo dva meseca?

najlakši i ujedno najmanje siguran način da proverim bi bio yasso test tojest deset tempo hiljadarki pa ako uspem da ih istrčim ispod 4 minuta po komadu tojest u proseku onda bi to značilo da sam brži od sata, a ako ne uspem onda bi to značilo da je sat pametniji od mene
jer dok ja lenstvujem, on vredno preračunava
ne zna on da mi je lični na 42km debelo ispod sat vremena, doduše na bicikli, heh

Nema komentara:

Objavi komentar