05 srpnja 2023

napokon jedan PRAVI trening

sve ovo što zovem krug naravno nije krug jer krug je samo na stadionu a ni taj nije baš okrugao, mislim, kako se uzme
ovo je neki trokut na uzici, poput na vrhu zatvorenog slova Y
trouglasti balon
kao da balon može imati uglove
nema veze
sećam se da mi je lični na tom krugu od 93km bio 3h03' i bio sam zadovoljan prosekom, iako sam maštao da to smandrljam za tri sata
ali nije moglo
jutros sam taj krug preko jednog onako ozbiljnog brda, odvozao za 3h08', s tim da sam malo kroz grad skratio sa 93 na 92 kilometra
put je dodatno propao pa sam nizbrdo mileo po pesku dobar kilometar, tu sam izgubio barem dva minuta
a imam sigurno nekoliko kg više nego u to vreme kada sam najbrže vozio
a nemam ni treninga, možda petnaestak vožnji na trkačkoj ove godine i u zadnjih nekoliko godina još maksimalno toliko
loše ulazim u krivine, sve je drukčije nego na mtb-u
ukratko ispada da nisam ništa slabiji nakon svih tih godina, a to je možda, koliko godina, dvadesetak? 
nešto mi tu ne štima, ali brojke su jasne i neumoljive, navikao sam da rade protiv nas a sada sam zbunjen
MOŽDA SU SE MINUTI I DANI PRODUŽILI A MI TO NISMO PRIMETILI
možda sada sat traje sat i deset minuta u onim jedinicama od pre 20 godina, ko će ga znati

Nema komentara:

Objavi komentar