15 srpnja 2023

hoćeš nećeš

dok sam juče bio na treningu kurir je već zvao i kako sam ušao na kapiju vidim lolu kako kreće ka ulici da ga sačeka, naime podmuklo sam ostavio njen broj telefona.
dok je ona otaljavala prvi sat na poslu ja sam sve raspakovao, i skontao da će mi guvernala tj volan od novog bajka dobro doći za onaj stari jer sam tamo previše skratio, tojest za normalnu vožnju je ok ali kada baš treba da se čvrsto drži volan i da se koči samo kažiprstom ja to ne mogu da sabijem nego moram da kočim sa barem dva prsta a onda mi ova najmanja dva nisu sigurna da držim guvernalu.
pa sam to odmah zamenio, čim sam vadio bajk iz kutije.
eto.

no negde sam sve napustio jer sam trebao da skidam pedale sa neke druge bicikle, na nju da stavljam ove koje su došle ovde, obične bez patenta, i tako mi je ostalo podosta posla i za sutra jer nisam ni sedišta izmenjao a imam neku ideju koje bi gde trebalo da ide.
nisam ni paknove promenio na onom starom bajku, čuj starom, to je samo nekoliko godina i on je ujedno najbolji od mtb-a valjda jer ima malo bolje delove, a ovaj novi je karbonski pa je po tome bolji, ali cela bicikla nisam siguran da li je "bolja" jer ima točkove 26" pa nije baš za teške terene sa puno makadama i kamenja.
tako da neka bude da su oba bajka najbolja, ali svaki za neku svoju namenu.

uveče smo morali na pečenje u kafanu sa jednom drugaricom da proslavimo tri-u-jedan rođendane jer od njenog i mog u aprilu prođu dva i po meseca do lolinog i onda mi uvek tako danas ćemo sutra ćemo i dočekamo sredinu jula!
čak sam mislio da do te kafane odem 12km ovom novom biciklom taman da proverim kako šalta kako izgleda pozicija treba li gde šta da se promeni no nisam stigao da je pripremim.
tako da je pola ostalo za jutros.

ustao u 5, Lola hrče, taman svanulo, i tako sam dva sata sve završavao pa posle doručka još dva sata!
napokon je sređen i podrum, po kutijama (od starih patika) razvrstani delovi, gume unutrašnje, žice, glave/nable, menjači i pedale, šipke od sica i volana, bogme ima dva kubika zapremine.
tako da je za ovu subotu ostao još samo lak zadatak da se novi bajk provoza prvi put i da se eto malo upoznamo.