20 srpnja 2023

dan bez

nekako sam mislio da ću nešto stići ali sam se preračunao.
naime nakon jučerašnjeg nevremena dvorište je bilo u haosu, rekoh doručak pa čišćenje.
no opet je zagrmelo pa sam pre doručka sleteo dole i krenuo da skupljam gomile lišća granja i kojekakvih detalja zanimljivim forenzičarima ali meni baš i ne toliko, koga briga kojem je komšiji šta odletelo sa terase.

bukvalno je to trajalo do 9:30 i onda juriš na posao.
sa pauzom za doručak, tj mini-pauzom, moram da napomenem.
izneo sam dva džaka puna koječega, ali je barem dvorište bilo cakum pakum kao za izložbicu neku.
rekoh popodne ću opet malo otrčat da ne ostanem na 4km za jul ali pravo da vam kažem zatezale su me i lože i listovi i nešto mi nije delovala pametna ideja da opet pokušavam, makar i lagano.
ionako na +33 nije bilo gluplje ideje, lagana vožnjica u kratkoj pauzi posla tek koliko da kupim lubenicu i zalijem cveće na groblju, i to je bilo to.
treniraće se nekom boljom prilikom.

Nema komentara:

Objavi komentar