12 listopada 2024

danas je i zvanično

... počelo Bablje Leto jer je u ortodoks črč kalendaru taj praznik Miholjdan koji se po selima izgovara i Mi'oljdan a po njemu se i topla mlaka gnjila jesen zove Miholjsko leto.
krenuo sam da guglam po kojem mihalju ili miholju je dobio ime ali mućak, neki je kirijak ili tako nešto oštelnik.
treba se dalje zadubiti da bi se nešto naučilo ali nema se vremena, radna je subota i mora da se rpči.
ako postoji takva reč, možda postoji neka slična.

od treninga ništa, jutros krenuo pa se vratio.
nigde stigao biciklom odakle bih dalje trčao, naime od sinoć je počelo nešto da me grebe ali ne u grlu kao pre desetak dana nego negde gore kod nepca/sinusa i onako je pomalo neprijatno.
pa ne bih da mi se proširi na mozak, da ne istruli i ovo malo što je ostalo.
nadam se da popodne bude malo toplije za neku laganu vožnju.

garmin me grdio što mi je hrv status nizak i stalno mi savetuje da se odmaram, mada su mi ona dva trčanja baš prijala.
eto taman sam mislio da mi je krenulo, čak sam planirao i sutra da skoknemo na NS maraton da otrčim trkicu na 10km no neće ići.

Nema komentara:

Objavi komentar