22 listopada 2024

koliko godina koliko rođendana

skoknuli jutros do groblja jer bi mi majci bio rođendan, a pre toga sam odmah po buđenju nešto razmišljao, kako bi valjda svakome nakon sopstvenog rođendana onaj majčin trebao da bude drugi najvažniji datum u godini.
otac može doći posle a i ne mora, ako imaš braću i sestre.

to bi naravno važilo za sve koji nemaju svoju decu, jer mi je nekako jednako logično da bi svakoj majci dan rođenja deteta bio važniji datum od sopstvenog rođandana.
za očeve bi moglo da bude ali ne mora da znači, jedno je kad rodiš a drugo kad oprašiš kao leptir, jer ne postoji u našem narodu bez razloga izreka "otac - kolac".

i tako, proći će i ovaj dan, koleno me nešto malo više boli nego juče i sada sam što bi rekli "u dubiozi".
sve bolove koje osećam ispod čašice i naokolo, da li treba da ih poštujem ili ignorišem?

jer ne mora da znači da svaki bol upozorava na nešto što će se pogoršati, možda neka povreda/uboj/naboj/razboj paralelno zarasta i leči se unatoč tome što te to nešto povremeno zaboli, kao kada pritisneš na mesto gde imaš modricu, osetićeš bol no to ne znači da će se modrica povećati, štaviše laganom do umerenom masažom ćeš ranije razbiti hematom nego da ga ne pipaš.

Nema komentara:

Objavi komentar