08 listopada 2024

la mia fidanzata

tražim speciffikacije jednog bajka i naiđem na ovaj oglas

"Canyon Grizl CF SL 8 1by Ekar colore Sencha Burst taglia XS la bicicletta e comodissima la mia altezza 1.75 cm performante non ha mai dato problemi , la vendo xché la mia fidanzata non gli piacciono le Gravel"

ukratko, prodajem bicikl taj i taj koji mi po veličini odgovara ali ga prodajem jer se mojoj verenici ne sviđaju gravel* bicikli. 
haha
(*ranije poznati i kao ciklokros no razlika je valjda u kočnicama jer ovi za cx imaju v-brakes koje se lako čiste od blata a graveli imaju uglavnom diskove koji trpe vodu i prašinu ali blato baš i ne)

našao sam već dva ili tri kojii bi mi odgovarali po kvalitetu i veličini no ipak bih prvo da se rešim ovog svog "pogrešnog" pre nego što kuću prepunim kršem.
dao sam ga u oglas pa pomoz bože.

Nema komentara:

Objavi komentar