23 listopada 2024

pomaci, pomaknuća

suštinska pomaknuća
mogu niz stepenice da silazim levom desnom levom nogom, a ne samo levom koja ne sme da se savije u kolenu, pa onda spustim i desnu
uz stepenice takođe, prvi put sam išao desna leva desna leva, a ne samo desnom DVA stepenika pa poravnam mrtvom levom

dalje
na bicikli, ne moram više levom nogom da soft pedaliram a da zapinjem samo desnom, nego mi se sve više izjednačavaju
takođe, koliko juče mi je bio nemoguć i bolan pokušaj da uz brdo ustanem na pedale jer nisam levom mogao da napravim ni dve trećine kruga, a danas sam bogme izdržao dosta okreta sasvim simetrično

hodam sve simetričnije takođe, već bih mogao da prođem gradom i da niko ne primeti da ćopam jer više ne ćopam, jeste da malo gazim kao po jajima ali sve je neprimetnije

materijalna pomaknuća
guglao sam one nosače bidona za biciklu i našao ms energy, ona hrvatska firma od koje imamo e bajk, na par preprodavačkih portala nađoh nosač/kopricu plus bidon za 4 ojra, i ladno sam naručio 6 komada, a naručio sam i šrafiće kojima se to zavrće na biciklu, i to bogme podosta komada hehe

tako da, eto, već ima par dana da nisam trčao, nisam hajkovao, svakog dana sam ujutru i uveče na e-bajku jer računam da mi svo to okretanje deluje na koleno kao masaža i da pospešuje opadanje otoka/ostrva/otekline, i izgleda da ipak pravilno postupam

ujedno je već treći dan da nisam doneo novu biciklu u kuću, što već počinje da me zabrinjava
fali mi e-mtb, e-road, e-gravel, mtb ispod 10kg jer moji su 13+, svašta mi fali

Nema komentara:

Objavi komentar