04 listopada 2024

šta si tražio to si i dobio

lepo rekoh juče da bi i kiša bila bolja od onoga
e pa evo je
bila je u najavi negde u drugoj polovini noći, pa su juče-prekjuče to pomerili na jutro
obzirom da su gosti najavili da će požuriti da bismo se duže družili, morao sam i ja da se ubrzam da bi ih dočekao već iza 10 umesto oko podne
a kiša nije stala, naprotiv
no dobro, uhvatio sam i par kilometara bez padavina

taj fenomen prognoze moram raspraviti jednom, sa drugaricom koja je meteorolog i radi na aerodromu.
naime to je izgleda uvek tako, i onda mi nije jasno zašto se to pomeranje tj kašnjenje ne unosi u prognostičke modele

naime ako piše da će biti tri sunčana dana i četvrtog popodne pogoršanje, za dva dana će to pogoršanje biti pomereno na noć između 4./5. dana, a četvrtog dana će biti pomereno na peti dan ujutru, i na kraju će do promene doći petog dana u podne.

zašto tako odmah ne napišu onog prvog dana, ako evo i ja koji nisam to studirao mogu gotovo sa sigurnošću da kažem na osnovu prognoze na koji će se ona način izmeniti.
ionako se sve vrti oko verovatnoće, pa brate ako je veća verovatnoća da će biti kako ja vidim već godinama otkako to pratim u detalje, nego da će biti onako kao izbaci kompjuterski model, onda ga treba menjati.

inače danas sam po kazni morao da otrčim pola kilometra više od koliko ću upisati, jer sam se juče častio tako što sam otrčanih "na i po" zaokružio na jedan više.
pošteno.

Nema komentara:

Objavi komentar