09 listopada 2024

jedna čudna noć

obzirom da moje slabo treniranje nikog ne bi moglo ni da zanima, bolje da pišem o zanimljivijim stvarima
malopre čovek koči na raskrsnici i umalo da me udari, ja bio biciklom na sat i po aktivnog vozikanja pred posao
i tu se setim da sam ga maltene sanjao
(inače se ne bih setio sna naravno, uvek bude neki detalj iz života koji nam upali lampicu)

dakle u snu, dolazim nadomak neke železničke stanice, tamo nekim trećim kolosekom prolazi putnički voz
odmah prvim kolosekom prema prelazu vidim kako dolazi auto
šta će auto na pruzi, pitam  se, mada kao da ni njemu nije najjasnije
mislim, vozaču, ne autu
mada verovatno ni autu nije jasno

dok gledam gde će uopšte, čekam da prođe, on počinje da koči, ablenduje, vidim po rukama kako pritiska sirenu na sredini volana no sirena je tako slaba da se uopšte ne čuje
gledam kome svira, i vidim da iz suprotnog smera dolazi neki kombi koji pride vuče i prikolicu, kombi ide jednim prednjim točkom po sredini između dve šine a drugim spolja, prikolica ide nemam ni pojma kuda

tu i on počinje da koči, na 10m od auta deluje da će stati no odatle opet ubrza i BUUUMMM spuca se u njega svom snagom
sećam se da sam nekom pored, ko se tu našao kao i ja slučajno, rekao kako mi se učinilo da je ovaj mogao da stane ali kao da je namerno dodao gas
kao nešto komentarišemo i tu se sve rasplinjava i završava
šteta, možda su se dva vozača na kraju i potukla, a ja nisam video

Nema komentara:

Objavi komentar