26 listopada 2024

mrzim američke psovke

... mada mi je došlo da opsujem zbog, kako bi ameri rekli, j€b€nog pomeranja vremena tojest satova
ili prokletog ili šugavog, dobro, ovo poslednje baš i nije psovka

baš gledam ove norveške yr prognoze gde imam za svaki dan vreme izlaska i zalaska sunca, danas smo evo imali termine 7:09 i 17:38 što u prevodu znači da će napolju biti više manje vidljivo negde od pred 7 pa do 18h, a za sutra su te vrednosti 6:11 i 16:36 što znači da će na dnevno trčanje moći da se ode i pred 6 a da će sa popodnevne vožnje moći da se vrati čak i u 17, heejjjj "ČAK", bljak, mrzim mrak

u nedostatku pametnijih tema sećam se kako sam bio razočaran prvim noćnim trčanjima jer sam skontao da sam 10% sporiji u tom mraku, da li mi treba više vremena za svaki korak za koji mi treba nekakva dodatna koncentracija ili šta već, ko bi ga znao

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

juče popodne mi je stiglo 6 bidona sa nosačima koje sam prvo video u gigatronu po 1€ pa ih kasnije izguglao na nekom preprodavačkom sajtu po 0.4€, s tim što na slici nisu bili prikazani šrafići kojih sam uz svaki dobio po 2 komada

... što i ne bi bio neki problem, mislim nije ni sada, ali sam istog dana naručio i jutros mi je stiglo 4 pakovanja po 4 šrafića u raznim bojama, koji mi na kraju krajeva odjednom baš i nisu potrebni
ajd nema veze, niko nije crkao zbog 16 šrafića viška...

pa sam jutros to džabe šrafio na novog gravela Canyon jer su nosačima rupe malo visoko pa onda oni legnu prenisko i bočice udaraju u ram...
pa sam (pa sam, pa sam) onda skidao sa trkačke korpice koje su mi pak tu stajale previsoko i sve zamenio, i sve je to sad super i ekstra osim činjenice da sam izgubio skoro pola sata, jedan šraf je morao da se skraćuje itd itd da ne davim više

Nema komentara:

Objavi komentar