05 listopada 2024

kakva ironija, kakav urok

na blog stavim naslov Šta si tražio to si dobio i olupa mi se o glavu
tražio sam biciklu, dobio sam biciklu, tzv Gravel
jer mi se nije dalo da 14kg težak mtb gonim po asfaltu,
tačnije po razrovanim asfaltima za koje nije cestovnjak
i rekoh eto to mi fali u kolekciji, gravel bike
ima ih ispod 10kg ako odabereš neki bolji, 
toliko su mi trkačke bicikle desetinama godina imale pa mi ništa nije falilo

no nekim nesporazumom sam umesto veličine S ili M
(obe bi mi odgovarale jer Cube ima malo "jače" veličine od Scotta M)
dobio L na koji sam se jedva popeo
može teoretski i praktično da se namesti pozicija, 
mislim mogu sve da dohvatim, uz neke manevre imbusom,
pomeri sedište napred, podesi pravu visinu sedišta,
spusti volan tj guvernalu, sve je to nekako moguće, ali na ivici
prosto NIJE TO - TO

tako sada imam superbajk koji mi još uvek ničemu ne služi
kupljen kao polovan ali se vidi da nije vožen uopšte,
sve svoje kilometre je prešao u gepeku nekoliko auta tj švercera
umesto da razmišljam o trčanjima i vožnjama,
barem mi ove kiše pomažu da nisam depresivan 
jer je vreme ionako ni za šta,
eto ja razmišljam gde i kako da ga zamenim, 
prodam, štagod
ukratko dobio sam šta sam tražio,
ali nisam dobio baš ono što sam tražio,
tojest uopšte nisam dobio ono što sam tražio
tri u jedan!



Nema komentara:

Objavi komentar