15 listopada 2024

slobodan pad (kao kokoš na farmi)

sad sam kao onaj najgori infullenser u prevodu varatelj lažitelj, samo stavi naslov da privuče raju i zaradićeš miliojne
å
ovo slovo je bilo greška
nisam švrđanin a ni peder, bogu hvala
nego o kolenu se radi

prekjuče sam mogao da se nasadim na biciklu i da malo vozim a usput da plačem, no bio sam sretan što mogu da vozim
i da plačem

juče mi nije bilo do plakanja, bilo mi je do savijanja kolena, ali koleno baš i nije tilo, nije tela, nije tela, moje reči moju ljubav moja djela, ako tako ide text, nešto mi je maglovito iz djetinjstva

e ali danas mi je bilo boljeeeee
ujutru pola sata (!) city bajkom tu po kraju, tražio neku mačku
pa na posao

pa popodne 22km električnim bajkom, na kojem sam juče menjao gume i koješta, i bogme lepo ide, nisam ni...... niŠta ali neću da napišem niŠta a neću ni švapsko niŠta, nego oću ono što ne mogu da nađem

sto kombinacija sam stisnuo a ne umem na macKbooCk pro da nađem prečac za dolar, eeee da su mi ovakvi problemi naj u životu

momak od kojeg ću uzeti gravel bajk je skinuo svoj oglas sa cikloberze, a ja sam na moj stavio PRODATO iako ćemo za vikend izvršiti zamenu, nekako mi je ovako više cool
sa moje strane



Nema komentara:

Objavi komentar