19 listopada 2024

mrak i pare

uf kako me nervira mrak
mrzim ga iz dna duše
i ovaj jutarnji što traje do 7 
i onaj večernji što me napadne tamo iza 18
u šta da gledaš kada je mrak
probudila me noćas smrdibuba
sletela mi na obraz
RRRRRRRRRRRRRRRRR
u času sam počeo da sanjam kako mi helikoper sleće na obraz
preletim rukom preko lica da je bacim negde u tri lepe
uzmem onu tapkalicu i bammm spljoštim je ko palačinku
eto koliko sam ja jedna dobra duša, i smrdibube me vole
zato sam je nagradio kartom za raj, da se ne muči u ovom groznom svetu u ova grozna vremena

izađem na prozor, mesečina bato, uh oh
sad bih ladno otišao da trčim da me ništa ne boli
jer kad je mesečina nije mrak
valjda je pre dva dana bio pun, nemam pojma
no eto, spasilo me koleno od ludosti
i kašalj

i onda sam brojao pare
nažalost ne neke što sam dobio ili nabrao na drvetu
nego one što nosim sutra da doplatim za bajk
uopšte nisam hteo toliko dobrog "gravela" 
zadovoljio sam se sa sasvim nekim srednjim modelom
kao da ću ja to svakog dana voziti, a neću ni na trke ići sigurno
no nisam u oglasima na toj tzv. cikloberzi našao ništa slično
jedini isti model kao moj dva broja manji mi je bio savršena opcija, 
no dečko nije bio zainteresovan za zamene
i onda sam tražio dalje prema veličini i šta je bilo bilo je
samo dva neka top top sa kampanjolo 1x13 brzina
moram u nekoj štampariji naručiti dve nalepnice CAPRIOLO da prelepim preko rama, što je sigurno sigurno je

Nema komentara:

Objavi komentar