27 listopada 2024

opet kod veterinara

taman smo mislili da smo završili kad ono cvrc šmrc
mačorčić kunja i dalje pa je vet rekao da će svratiti u ambulantu zbog njega (mačića, ne sebe) i tako sam opet kao brzi poštar sa rancem/transporterom iz Lidla (odakle drugo?) kroz najveću gužvu i zvonjavu crkvenog praznika morao da ga namučim još jednim putovanjem


rekao bi čovek da nije poenta u cilju nego u užitku putovanja, no na poslovica se očigledno ne odnosi na životinje i posete veterinaru
nakon jučerašnjih alarmantnih i neverovatnih 41.3° stupnjeva (vidiš kako u windouzu odmah potrefim ovaj ° symbol) jutros nam se pak učinio hladan a bilo me je strah da merim da se ne bih šokirao kao juče, no vet. mu je izmerio 39.5 što je doduše povišeno ali daleko od onog haosa juče

nešto sam zamišljao da ću sesti na gravela a Loli spustiti sedište na električnoj no ona nešto nije zainteresovana za vozikanje, radije bi bejbisitovala mačku i zalivala dvorište, pa sad više ni ne znam šta mi je pametnije, da li da oprobanim receptom odem negde e-bajkom ili da ipak okušam sreću na "prâvoj" bicikli.

juče sam čitao Didin blog i ostao zadivljen i šokiran činjenicom da je u Ljubljani istrčao neverovatnih 3h25 ili već koliko, što je za mene nezamislivo jer sam toliko istrčao 2019. kada sam imao 15-ak godina manje od njega, doduše slabo sam trenirao itd ali što jes jes, priznanje se mora odati

od tada sam (nakon te 2019. koja je bila poslednja godina u kojoj sam istrčao više od jednog maratona - 4) svake godine imao po jedan start, 
2020. na treking ligi u rezervatu prirode Zasavica - 3h47 na stazi od 42.8km,
2021. u beogradu 3h50,
2022. u beogradu 3h58 nakon što sam nogu nabo na drveni šiljak,
2023. u beogradu 3h40, i...
2024. u beogradu DNF nakon 26km zbog žuljeva u trenutku kada sam imao projekciju oko 3h33 recimo.
ono što je najbitnije je da su poslednja 4 beogradska bili državna prvenstva pa nisam plaćao startninu, i još važnije nisam morao sve to da planiram mesecima unapred

Nema komentara:

Objavi komentar