03 listopada 2024

kiša bi bila bolja od ovoga

kao bila kiša u najavi
pa promenili u sive oblake i suvinu
rekoh - još i bolje!
što bi kisn'o ako ne moram
i taman da krenem biciklom, prođe neka sipulja i pokvasi sve
tako to ide, mora da kapne ako su je izbacili iz prognoze
u daljini jedna zavjesica od kišice se vidi, na nekih 5-6km
nema veze, imam i šuškavčić

odem 5km od kuće, tu vežem biciklu i tutanj u obližnje selo
pa nikako da naiđem na tu prečicu kojom sam naumio
odoh nebu pod oblake, tek eto ga napokon skretanje
pa spust u uvalicu, tu kao malo vlažno i baruštine
pa po makadamu dupke uzbrdo ka kamenolomu
jednom sam u životu tuda ustrčao uzbrdo, pre 10 godina,
i jednom nizbrdo, pre par godina
dakle pravo vreme da se podsetim svega

no nije mi đavo dao mira pa sam pored jednog groblja spazio puteljak, rekoh mapsi ne lažu
sjurim se dole, pa taj puteljak urastao ali se vide tragovi traktora kroz livadu koja se spušta paralelno
pa kroz drugu, pa u treću i paf, nema dalje
potok ide u krug sa svih strana, pride je sve u trnju i žbunju

obigravao potkovičasto nekoliko puta da vidim šta ću, 
ne vraća mi se na vrh brda
nađem gde mi sa one strane potoka deluje najpreglednija čistina
provučem se kroz granje, pregazim kroz pedalj duboku vodu, 
uzverem se strmom obalom kroz granje na drugu stranu,
i dalje kroz mokru travuljagu 300m do makadama

odatle dotrčao nazad do bicikle a patike i čarape žvaććć mljaccc
dres se cedi, valjda je bila vlaga velika, sa kačketa kaplje,
bukvalno da sam trčao po kiši sat vremena isto bih izgledao

zove Lola da dođem do Lidla pa sam tako žvaććć mljaccc po Lidlu paradirao trpajući mačiju hranu u kolica, romantika čista
a bilo i neko pivo na akciji

Nema komentara:

Objavi komentar